Borghuis Tuinmeubelen | Woeler

Voor 50 euro maar liefst 30 conversies!

  • 129.551
    Aantal keer gezien

  • 891
    Websiteklikken

  • 1,5 week
    Looptijd

  • 30
    Conversies

  • € 50,-
    Advertentie budget


  • Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?
    Gratis Quickscan

Borghuis Tuinmeubelen

Wat een succes voor Borghuis Tuinmeubelen! Door op het juiste moment een mooie aanbieding in te zetten bij de doelgroep, plukte Borghuis Tuinmeubelen de commerciële vruchten van de samenwerking met Woeler. Borghuis verkocht met 1 advertentie namelijk maar liefst 30 hangstoelen! 


Borghuis Tuinmeubelen is al klant van ons vanaf 2013. Met een kleine tussenperiode in 2016 zijn ze dit jaar weer teruggekomen waarna we weer meteen succes voor ze hebben geboekt! De doelstelling om meer mensen naar de showroom te trekken vroeg om een succesvolle actie zodat het effect van de advertenties ook meetbaar zou worden voor Borghuis. Daarom hebben we ervoor gekozen om een actie te doen met 1 product waarvoor alleen door ons geadverteerd zou worden, zodat de verkoop exact meetbaar zou worden.  

De keuze voor het product was al gauw gekozen door de tijd waarin we de actie voerden: vlak voor Pasen. Bij Pasen horen eieren, dus hoe leuk is het om te adverteren met een zogenoemde ‘hanging egg’?! Door middel van een korting, trokken we de aandacht van een relatief grote doelgroep.

Uiteraard is het ook belangrijk om na te denken over de vorm van de advertentie, want hoe trek je nu echt de aandacht van je doelgroep? Met deze vraag in ons hoofd hebben we voor Borghuis Tuinmeubelen een websiteverkeer campagne aangemaakt en de functie ‘aanbieding maken’ aangeklikt. Aanbiedingen zijn bepaalde kortingen die je met je klanten op Facebook kunt delen. Deze speciale aanbieding zien mensen in hun nieuwsoverzicht. Daar kunnen ze de aanbieding claimen, leuk vinden, erop reageren of de aanbieding delen. Als men de aanbieding claimt, wordt deze ook opgeslagen in de bladwijzer ‘Aanbiedingen’, voor het geval men deze later wilt gebruiken. Ook ontvangen ze Facebook-meldingen waarin ze eraan worden herinnerd om gebruik te maken van de aanbieding voordat deze verloopt. Deze vorm van adverteren vonden wij het beste passen bij de actie.          


Dat het de beste vorm was, bleek ook uit de resultaten! In totaal hebben maar liefst 891 mensen interesse getoond in de aanbieding door erop te klikken, en heeft de advertentie meer dan 15.000 mensen uit de doelgroep bereikt. Ook was het op tweede paasdag heel druk in de showroom. Maar nog belangrijker is natuurlijk wat er daadwerkelijk qua verkoop uitgekomen is. Van alle geclaimde aanbiedingen hebben 30 mensen de stoel daadwerkelijk gekocht. En dat voor maar € 50,- advertentiebudget!


Dagelijks maken wij voor bedrijven social media strategieën. Wil jij ook social succes? Bekijk

onze diensten en kom erachter wat wij voor jou kunnen betekenen. 

Wat wij voor Borghuis Tuinmeubelen hebben gedaan

  • Eigen branche-marketeer

  • Social Campaign

  • Social media strategie

  • Social Media Advertising

  • Community Building