Hoger conversiepercentage tegen lagere kosten per klik met Google Shopping - Woeler

Hoger conversiepercentage tegen lagere kosten per klik met Google Shopping

Achtergrond

Said and Done is een premium armbanden merk voor en door mannen. De armbanden worden exclusief verkocht via de Said and Done webshop. De belangrijkste doelstelling voor Said and Done is het verhogen van de verkopen tegen een goede return on investment (ROI).

Waarom Google Shopping?

De kracht van Google Shopping mag niet worden onderschat. Doordat de producten los worden getoond inclusief prijs en afbeelding weten mensen direct wat ze kunnen verwachten. Het percentage mensen dat overgaat tot een aankoop is hierdoor relatief hoog. Daarnaast is de positie van Shopping Ads boven de zoekadvertenties en zijn de kosten per klik lager. Dit zorgt ervoor dat Google Shopping een zeer sterk kanaal is om op te adverteren.

Resultaten

Met Google Shopping realiseren wij momenteel meer dan 60% van de omzet die uit Google Ads komt. Daarnaast heeft Google Shopping een ROI die 28% hoger ligt dan de andere advertenties die wij draaien voor Said and Done.

Wil je meer weten over Google Shopping? Vul dan onderstaand formulier in en wij nemen binnen 1 werkdag contact met je op.

Wat zou je graag van ons willen ontvangen?