350.000 vertoningen voor nog geen euro per 1.000 vertoningen met Google Display Ads - Woeler

350.000 vertoningen voor nog geen euro per 1.000 vertoningen met Google Display Ads

Achtergrond

Thebalux maakt hoogwaardige badkamermeubels vanuit eigen fabriek in Nederland. Met meer dan 200 verkooppunten in heel Nederland is er altijd een Thebalux dealer in de buurt. Aangezien Thebalux exclusief verkoopt via dealers hebben wij besloten om de focus te leggen op het bereiken van de juiste doelgroep en hiermee de bekendheid van Thebalux te vergroten.

Waarom het Google Display Netwerk?

De belangrijkste doelstelling voor Thebalux is om de merkbekendheid te vergroten in de juiste doelgroep. Merkbekendheid staat aan het begin van de customer journey. Door de zichtbaarheid van Thebalux te vergroten zorgen wij ervoor dat een steeds grotere groep aan de customer journey toegevoegd wordt. Door middel van andere marketingactiviteiten zorgen wij ervoor dat deze groep steeds een stap verder in de customer journey terecht komt.

Met de lage kosten en het grote bereik is het Google Display netwerk ideaal om de bekendheid van een merk te vergroten. De campagnes waren opgedeeld in een campagne om nieuwe mensen bekend te maken met Thebalux en een remarketing campagne om top-of-mind te blijven bij de doelgroep die al bekend is met Thebalux.

Resultaten

In slechts een maand tijd zijn de advertenties bijna 350.000 keer vertoond terwijl de kosten nog geen euro per 1.000 vertoningen waren. Hoe weten wij dat dit kwalitatieve vertoningen zijn? Van alle vertoningen waren er in totaal meer dan 2.500 mensen die op de advertentie klikte waarvan weer 62 mensen gingen kijken in welke showrooms Thebalux te vinden is. Dit toont duidelijk aan dat de advertenties aan de juiste doelgroep zijn vertoond.

Wil je meer weten over Google Display Ads en wat dit voor jou kan betekenen? Vul dan onderstaand formulier in en wij nemen binnen 1 werkdag contact met je op.