Social Promotiepartner(s)

Sharing is caring

Nieuwsbrief ontvangen?

Meld u aan en ontvang social media tips & tricks direct in uw inbox!

Gratis nieuws & tips


Social Promotiepartner(s)

Om je eigen sneeuwbaleffect te creëren op Social Media is het belangrijk om jouw bal van een hoge berg af te rollen. Met andere woorden: Je hebt ‘bereik’ nodig. Dit kun je eenvoudig doen door een samenwerking aan te gaan met een promotiepartner die jouw doelgroep in zijn bereik heeft. 



Social Media is immers uitermate geschikt om gebruik te maken van elkaars netwerken. Dus... ga samenwerken!

Binnen sociale netwerken zijn mensen met sterke relaties de beste ambassadeurs voor producten. Mocht u zich afvragen waarom bekende Nederlanders soms iets ‘te’ enthousiast zijn over een product of merk. Dan komt dat omdat ze er veel geld voor krijgen of leuke producten. Vorig jaar bekende Jort Kelder nog te zijn benaderd om iets leuks over de film Doodslag te twitteren.

Jort weigerde maar een aantal andere BN’ers konden dit aanbod overduidelijk niet afslaan. Mocht je geen BN’er in jouw vriendenkring hebben dan is een goedkoper alternatief mogelijk via een zogeheten ‘like-en-win’ actie met een juiste promotiepartner. Het basis principe is vrij eenvoudig. Via een like-en-win actie start jouw promotiepartner het virale effect van jouw boodschap. Realiseert u zich wel: hoe ‘algemener’ en leuker de prijs, hoe groter het effect. Men gaat namelijk niet zijn of haar tijdlijn ‘bevuilen’ met een paar sokken of een nieuwe onderbroek. 

Wilt u weten wat wij voor u kunnen betekenen?

Vraag vrijblijvend een adviesrapport aan of neem contact op met één van onze strategen.

Gratis adviesrapport aanvragen >