Chatbot

Chatbot

Ga ook voor de perfecte klantenservice en een razendsnelle reactietijd! Optimaliseer je klantenservice door 24 uur per dag op berichten te reageren met een chatbot.

Vanaf € 95,-

Offerte aanvragen

  • Klanttevredenheid

  • Bespaar kostbare tijd

  • Altijd een actief account

Social chatbot, wat houdt het in?

Ga geautomatiseerd 24 uur per dag het gesprek aan met je fans! Even niet op Facebook gekeken terwijl er wel een belangrijke vraag is gesteld? Geen probleem, de chatbot geeft antwoord en heeft zelfs de mogelijkheid weken na de interactie nog eens een vervolgbericht te sturen.

Een chatbot is een chatprogramma op jouw Facebookpagina en eventueel website. De chatbot staat altijd klaar om een ingestudeerd antwoord te geven. Het reactiepercentage is daardoor altijd 100%, fans zullen daarom niet schromen een vraag te sturen wat de conversieratio ten goede komt!

De chatbot opent altijd gepersonaliseerd het gesprek, zoals onderstaand te zien is. Bekijk deze chatbot hier op onze FB-pagina.


Chatbot stelt vragen en mailt jou de antwoorden

En het gaat verder dan dit. Zo kunnen we gestandaardiseerde vragen stellen aan degene die de chat is gestart. Zijn/haar antwoorden worden doorgestuurd naar jouw e-mailadres! Wil iemand een offerte aanvragen? Dan stellen we toch gewoon deze vragen in de Facebook-chat? Lekker makkelijk voor de geïnteresseerde en al helemaal voor jou! Zie onderstaand een voorbeeld:


Chatbot follow-up berichten sturen

Inmiddels is het ook mogelijk om mensen die een interactie hebben gehad met de chatbot, enkele uren/dagen/weken later een gestandaardiseerd bericht te sturen. Dat kun je heel specifiek doen. Bij deze twee voorbeelden van een follow-up door een chatbot:

  1. Iemand klikt via de chatbot naar jouw website om succesverhalen te lezen van jouw diensten. Vervolgens stuurt de bot 2 weken later een nieuw succesverhaal naar deze persoon en vraagt weer een week later of er wellicht interesse is in een telefonisch gesprek over de dienst.
  2. Een geïnteresseerde fan heeft een offerte aangevraagd en wordt 2 weken later benaderd via de chatbot met de vraag of er al een reactie is ontvangen. 6 maanden later kan er gevraagd of hij/zij een recensie wil achterlaten!

Nieuwste ontwikkeling: Chatbot op de website

Zoals je op deze pagina al hebt gemerkt, blijft de chatbot zich in 2018 ontwikkelingen en het is nu ook mogelijk om de chatbot op de website terug te laten keren! Deze bot is weer gekoppeld aan Facebook Messenger, waardoor het gesprek altijd zichtbaar is voor de 'klant'. Zie hieronder de chatbot geïnstalleerd bij onze klant Urban Bozz. Vragen via de website kunnen nu razendsnel opgelost worden, wat weer bevorderend is voor de verkopen.


Een chatbot door Woeler laten opzetten

In samenspraak met jou stellen we er een op. Wij bedenken samen een script met onder andere deze vragen:

  • Wat zijn de meest voorkomende vragen?;
  • Hoe wil je antwoorden?;
  • Wat wil je verder weten van de (potentiële) klant?;
  • Waar wil je de mensen naartoe sturen?.

De bot wordt  op jouw bedrijf en fans, waardoor nooit meer een vraag onbeantwoord blijft!

De kosten van een chatbot

Een simpele versie van de chatbot kost eenmalig € 95,-. Wil je graag informatie laten doorsturen naar je mail of werken met opvolging dan rekenen wij eenmalig € 195,-. De chatbot is alleen in combinatie met één van onze marketingcocktails af te nemen.

Vraag een offerte aan

Nog eenmaal alle voordelen en mogelijkheden van een chatbot op een rij:

  1. 24 uur beschikbaar voor vragen;
  2. 100% reactieratio;
  3. Hogere conversieratio;
  4. Bevorder de klantenbinding;
  5. Laat gepersonaliseerde offerte aanvragen naar het gewenste e-mailadres sturen;
  6. Opvolging: laat je chatbot na gewenste tijd weer gepersonaliseerd contact opnemen met degene waar de bot een interactie heeft gehad.


Wilt u weten wat wij voor u kunnen betekenen?

Vraag vrijblijvend een adviesrapport aan of neem contact op met één van onze strategen.

Gratis adviesrapport aanvragen >

Pinterest borden

Pinterest is hét inspiratieplatform onder alle social media kanalen. Als bedrijf is Pinterest ontzettend geschikt om de producten te showcasen. Mensen kunnen deze producten bovendien...
Lees meer >

E-mail Marketing Automation

Wilt u uw marketing vele malen effectiever maken? Maak het mogelijk met Marketing Automation. Stuur met E-mail Marketing Automation altijd de juiste boodschap, naar de...
Lees meer >

Chatbot

Ga ook voor de perfecte klantenservice en een razendsnelle reactietijd! Optimaliseer je klantenservice door 24 uur per dag op berichten te reageren met een chatbot....
Lees meer >

WaaS: Website as a Service

Presteert uw website slecht? Is het ingewikkeld om zelf een aanpassing op uw website te doen? Of rijzen de kosten de pan uit voor aanpassingen...
Lees meer >

Webcare

Service is key! Heeft u geen tijd om dagelijks uw social media te controleren op vragen? Dan doen wij dat toch gewoon voor u.
Lees meer >