Veel succes dankzij een langdurige samenwerking
TrapXpress. De nummer 1 in traprenovaties van Nederland. Met intern opgeleide monteurs staan ze garant voor kwaliteit en service.
The facts:
Het begint bij een goede website
Online marketing begint met een goede website. Doordat de website van TrapXpress haar beste tijd had gehad zijn wij begonnen met WaaS. Dankzij WaaS hebben wij in een korte ontwikkeltijd een SEO en conversie gerichte website gemaakt. Door gebruik te maken van goede landingspagina’s gericht op conversies, het aanbieden van een “traprenovatie test” en pagina’s gevuld met SEO geoptimaliseerde content waren de eerste resultaten al gelijk goed.
Zo zijn pagina’s slim ingedeeld. Met een geteste manier van opzet kunnen wij de perfecte layout voor een pagina maken. Verder maken we gebruik van een uitnodigende quiz. Zo kunnen de bezoekers zelf door middel van verschillende vragen er achter komen of hun trap geschikt is voor een traprenovatie. Vervolgens kunnen de bezoekers eenvoudig een afspraak aanvragen.
Durven aan te passen
Op een markt met veel concurrentie is het belangrijk via de juiste kanalen aanwezig en zichtbaar te zijn, en vooral niet bang te zijn om een strategie aan te passen. Door een combinatie van campagnes via Facebook, Instagram, Pinterest en Google Ads krijg je een perfecte funnel. Sommige kanalen zijn beter om de massa te bereiken, terwijl andere kanalen weer perfect zijn om mensen te retargetten (het opnieuw benaderen van mensen nadat ze interesse hebben getoond in jouw merk). Zo is adverteren via Pinterest een prachtige manier om veel geïnteresseerd publiek te bereiken voor een lage prijs. Dit is vervolgens te retargetten via slim opgezette campagnes via Google Display en Facebook & Instagram advertenties.
Door het blijven A/B testen in campagnes en kanalen krijg je vervolgens een perfect overzicht waar je budgetten in kunt aanpassen en hierdoor een goed beeld hebt wat de effecten zullen zijn. Door precies vast te stellen welk kanaal welke doelgroep “bevat” en hoe die doelgroep converteert kun je een optimale mix hierin maken.
Zo kunnen we conversiepercentages verbeteren en een groot aantal kwalitatieve leads per maand binnenhalen.
Optimaliseren
Een campagne succesvol maken is een samenwerking tussen alle verschillende kanalen waar een klant mee te maken krijgt. Niet alleen je advertenties moeten juist staan, ook de website moet optimaal presteren.
Zo hebben wij over de jaren heen verschillende testen doorgevoerd. Dit in aanpassingen in formulieren, het gebruik van buttons of het testen van verschillende kleuren. Los hiervan hebben we ook verschillende periodes de bezoekers geanonimiseerd bijgehouden. Aan de hand van heatmaps en videoresultaten van verschillende landingspagina’s hebben we verbeteringen kunnen doorvoeren. De kleine aanpassingen zorgen voor een beter conversiepercentage op de site.
Search Engine Optimization
Naast het blijven optimaliseren van advertenties, campagnes en is het ook belangrijk organisch goed vindbaar te blijven. Vandaar dat wij voor TrapXpress ook de Search Engine Optimization (SEO) verzorgen. Dit houdt in dat wij op zoek gaan naar kansen in zoekwoorden. Zo kijken we onder andere naar waar wij onze concurrentie kunnen voorblijven. Verder komt hier ook een kritische blik aan te pas met betrekking tot de website zelf. Waar kan textuele verbetering plaatsvinden, welke pagina’s missen en waar kan qua technische SEO nog iets aangepast worden? Door deze slimme strategie kunnen we meer organisch verkeer bereiken.
Benieuwd naar de beste kanalen voor jouw bedrijf? Wij nemen graag contact met je op.
TrapXpress over Woeler
"Vanaf de lente van 2020 hebben wij onze marketing en website ondergebracht bij Woeler. Het is fijn om goed contact te hebben met Maiko, onze marketeer. De resultaten worden helder besproken en de strategie is duidelijk. Daarnaast zijn de resultaten prima, wat natuurlijk ook erg fijn is!"
Maiko over TrapXpress
"Een fijne samenwerking waar de ruimte wordt gegeven om keuzes te kunnen maken door vertrouwen te krijgen. Het is fijn om goed contact te hebben met onze klanten. Zo bouw je een goede relatie op waar eerlijkheid en openheid leidt tot mooie resultaten."
Lees meer succesverhalen

Constante stroom kwalitatieve aanvragen via Google Ads

De kracht van Pinterest
Ads
