De kracht van Pinterest Ads - Woeler

Resultaten van de eerste 2 maanden

Wat opvalt is dat, naast dat de zichtbaarheid relatief goedkoop is, het aantal websitebezoekers ook hoog is. Bij Facebook en Google zie je veelal weinig websitebezoekers bij branding campagnes terwijl dit bij Pinterest juist wel hoog is. Al met al een prachtig resultaat!

Advertentiebudget € 500,-
498.264 impressies (€ 1,02 per 1.000 impressies)
12.593 keer is een betrokkenheidsactie uitgevoerd
2.959 websitebezoekers (€ 0,17 per bezoeker)

Definities:

Impressies: het totaal aantal keer dat je pins getoond zijn.
Betrokkenheidsacties: het totaal aantal betrokkenheidsacties bij je pins. Hieronder vallen bewaaracties, close-ups, linkkliks en vegen op carrouselkaarten.
Close-ups: het totaal aantal keer dat mensen een close-up van je pin hebben bekeken.
Bewaard: het totaal aantal keer dat mensen je pins op een bord hebben bewaard.
Linkkliks: het totaal aantal keer dat mensen hebben doorgeklikt op je pin naar een bestemming binnen of buiten Pinterest.