Hoe Woeler De Graaf Mobiliteit & Welzijn hielp groeien met advertenties die écht converteren
De Graaf Mobiliteit & Welzijn is dé specialist in scootmobielen en brommobielen in de regio Noord-Holland. Voor iedereen die op zoek is naar meer bewegingsvrijheid en mobiliteit, biedt De Graaf Mobiliteit & Welzijn persoonlijk advies, een breed assortiment en uitstekende service. Maar hoe bereik je precies die doelgroep online, én zorg je dat ze niet alleen klikken, maar ook daadwerkelijk contact opnemen of langskomen in de showroom?
Resultaten
De Graaf Mobiliteit & Welzijn zag een duidelijke stijging in online zichtbaarheid, websiteverkeer én kwalitatieve leads. Dankzij de effectieve inzet van gerichte Google Ads en Meta-campagnes, gecombineerd met een gebruiksvriendelijke website en SEO-strategie, wisten we zowel online als fysiek resultaat te boeken. Meer contactaanvragen, meer showroombezoek en een sterkere positie in de regio.
Resultaat: meer online zichtbaarheid en kwalitatieve leads
Samenwerking op lange termijn
Woeler en De Graaf Mobiliteit & Welzijn werken al sinds januari 2021 samen om online het verschil te maken. Het doel is helder: kwalitatieve leads genereren in de vorm van contactaanvragen én fysieke showroom bezoeken.
Om dat te bereiken, zetten we zowel Meta advertenties (Facebook & Instagram) als Google Ads strategisch in. Dankzij een slimme combinatie van regionale targeting, heldere landingspagina’s en continu optimaliseren op basis van data, weten we exact waar de kansen liggen.
Gericht adverteren met maximaal resultaat
De doelgroep van De Graaf Mobiliteit & Welzijn is vrij specifiek en levert het meeste resultaat met een gerichte benadering. Daarom richten we campagnes in, op basis van interesses, locatie en gedrag. Denk aan:
We optimaliseren op basis van contactaanvragen via de website en sturen daarnaast op showroombezoeken. Dit doen we onder andere door call-to-actions te richten op het maken van een afspraak of een vrijblijvende proefrit.
Naadloze koppeling tussen advertenties en website
Naast het draaien van campagnes hebben wij ook de website van De Graaf Mobiliteit & Welzijn ontworpen en ontwikkeld. Hierdoor hebben we vanaf het begin kunnen sturen op optimale gebruikerservaring én conversiegerichtheid van de website. Omdat we ook verantwoordelijk zijn voor de SEO-strategie, zorgen we ervoor dat de advertenties en landingspagina’s naadloos op elkaar aansluiten. Het resultaat? Meer conversies en websiteverkeer en een sterkere online positie in de regio!
Shilla over De Graaf Mobiliteit & Welzijn
“De samenwerking met De Graaf Mobiliteit & Welzijn is er één met een duidelijke ambitie: écht impact maken. Het is mooi om te zien hoe onze campagnes bijdragen aan meer mobiliteit voor hun doelgroep. We zijn trots op de resultaten tot nu toe, en kijken ernaar uit om samen verder te bouwen aan dit succes.”
Benieuwd welke marketingcocktail wij voor jou zouden samenstellen?
Marketing hoeft niet duur te zijn, zeker niet wanneer je kunt leunen op veel ervaring en veel data zoals wij dat kunnen. Wanneer wij daarnaast meer informatie van jou hebben, zoals Google Analytics toegang en bijvoorbeeld inzage in oudere campagnes, kunnen wij je bovendien exact vertellen wat wij voor jou kunnen realiseren en voor welke vaste prijs per maand.
Ja, ik wil graag een offerte aanvragen
Vraag een vrijblijvend gesprek aan en ontdek de mogelijkheden. Wij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen!