Waardevolle offerteaanvragen met Facebook leadcampagnes - Woeler

Waardevolle offerteaanvragen met Facebook leadcampagnes

Wil je graag een stijging in het aantal online offerteaanvragen realiseren? Dan is een Facebook leadcampagne erg geschikt. Maar hoe bereik je de juiste doelgroep en hoe zorg je ervoor dat er ook echt aanvragen komen uit de leads? Aan de hand van een campagne van Beton Reform lichten wij het toe.

Hoe kan je Facebook leads het beste benaderen?

En dan heb je een rijtje contactgegevens van geïnteresseerden, maar hoe kun je deze groep het beste benaderen? Ons advies is om altijd zo snel mogelijk contact op te nemen met de potentiële klant. Als het om ingevulde offerteformulieren gaat kun je het beste de telefoon pakken. Dit levert meer op dan wanneer je alleen een e-mail stuurt. Beton Reform zorgt er altijd voor dat de leads binnen maximaal 3 dagen worden gebeld. In het leadformulier van Beton Reform is er al globaal uitgevraagd wat de klant wil en daar kan telefonisch dieper op in worden gegaan. Zo weet Beton Reform of het een relevante klant voor hen kan zijn en kan er eventueel al een complete offerte op maat worden opgesteld of een bezoek aan de showroom worden gepland.

Door de juiste doelgroep te benaderen en de snelle opvolging van de leads zijn er voor Beton Reform al meerdere serieuze offerteaanvragen gedaan en opdrachten uit gekomen. Dit laat zien dat een klein advertentiebudget en de juiste aanpak al voor grote resultaten kunnen zorgen.

Wil jij ook meer halen uit jouw online marketing activiteiten? Vraag dan een gratis adviesrapport op maat aan.