Geels Woonwarenhuis | Woeler

Waardevolle nieuwsbriefleden erbij dankzij Facebook advertising

  • 129
    Nieuwsbrief aanmeldingen

  • 6.811
    Aantal keer gezien

  • 150
    Advertentie budget

  • 12
    Nieuwe fans

  • 18-01/12-02
    Looptijd


  • Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?
    Gratis Quickscan

Geels Woonwarenhuis

Trouwe klanten zijn het meest waardevol voor een bedrijf. Daar kan iedere ondernemer over meepraten. Met die gedachte in het achterhoofd hebben wij in februari een advertentiecampagne opgezet voor Geels Woonwarenhuis waarbij de focus lag op het verzamelen van e-mailadressen. Juist omdat dit een lange termijn strategie en een offline verkooppunt is, hebben we hierop ingezet in plaats van showroombezoek.

Je kunt een advertentie eenmalig onder de aandacht brengen van een doelgroep die interessant is voor jou als bedrijf. Maar ben je er dan van verzekerd dat de mensen uit die doelgroep in een later stadium nog eens terugkomen voor een herhalingsaankoop? Het antwoord laat zich raden: dat is helaas niet het geval. Nu horen wij jou al denken: ‘Hoe zorg ik ervoor dat deze klanten wel terugkomen voor een herhalingsaankoop?’ Zorg dat je top of mind blijft met een nieuwsbrief!

Geels Woonwarenhuis is actief met het versturen van een nieuwsbrief en beschikt over een goed gevuld e-mailbestand. Bij het woonwarenhuis uit Bennekom lag echter wel de wens om dit bestand verder aan te vullen met waardevolle en relevante e-mailadressen van mensen die dicht in de buurt van Geels wonen. Hoe mooi is het als je maandelijks de laatste nieuwtjes en kortingsacties direct kunt communiceren naar klanten die jij het liefste aan jouw bedrijf wil binden?

Wij kozen daarom voor het opzetten van een leadcampagne met als doel om e-mailadressen van mensen te werven die woonachtig zijn binnen een straal van 20 kilometer van Geels Woonwarenhuis. Als extra trigger voor het achterlaten van deze gegevens is gekozen voor het verloten van een Geels waardebon t.w.v. € 150,- onder alle nieuwe inschrijvingen.   



En dat had duidelijk effect! In een tijdsbestek van 25 dagen meldden 129 mensen zich aan voor de nieuwsbrief. Met een advertentiebudget van € 150,- vielen de kosten per nieuwsbrief inschrijving uit op € 1,16. Nieuwe leden van de nieuwsbrief hebben door deze campagne een positieve eerste kennismaking gehad met Geels Woonwarenhuis. Door op regelmatige basis hen te informeren over de laatste acties bij Geels Woonwarenhuis zorgen we er ook nog eens voor dat hun merknaam vaak wordt gezien door de doelgroep.

Wat wij voor Geels Woonwarenhuis hebben gedaan

  • Community Building

  • Eigen branche-marketeer

  • Social Campaign

  • Social Media Advertising

  • Social media strategie