Duinrell | Woeler

24 uurs webcare

  • test
    Websiteklikken


  • Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?
    Gratis Quickscan

Elizabeth Kerrebijn

Online Marketeer Duinrell

"Woeler is door haar webcare ondersteuning een waardevolle hulp bij binnenkomende social vragen. Naast het stukje ontzorgen weten zij als geen ander wat werkt en wat niet. Ook kunt u bij Woeler terecht voor een leuke creatieve brainstorm rondom social acties."

Social Webcare

Ruim 6.1 miljoen Nederlanders zijn meerdere keren per dag actief op alleen al Facebook. Door al deze actieve gebruikers worden er dagelijks miljoenen berichten geplaatst waarvan een groot deel op de pagina’s van bedrijven. Voor bedrijven de taak om een goede service middels social webcare te bieden of zoals Duinrell het heeft gedaan: de social webcare uitbesteden aan Woeler. 

Als pretpark waar dagelijks veel gebeurd, heeft Duinrell niet alleen vele bezoekers in het park, maar ook op social media. De samenwerking begon met verschillende social media campagnes. Woeler bood Duinrell ondersteuning bij de opbouw van hun eigen online community door de social media campagnes voor hen uit te voeren.

Social media webcare

Dankzij hun alsmaar groeiende online community met inmiddels 18.000 fans kwamen er steeds vaker reacties, vragen en of opmerkingen binnen. Toen bleek dat de social media webcare meer tijd vergde dan gedacht, bood Woeler Duinrell de mogelijkheid hun social webcare uit te besteden. Woeler controleert al enige tijd dagelijks van 8:00 tot 22:00 de Facebookpagina van Duinrell op reacties en vooral vragen. Deze worden in de meeste gevallen direct beantwoord of doorgestuurd naar de betreffende afdeling van Duinrell. Dankzij de optimalisatie van de social media webcare houden we het account de hele dag actief. Daarnaast is Duinrell er op deze manier tevens van verzekerd dat er vrijwel direct gereageerd wordt op de vragen/reacties, ook in de weekenden.

Adviserende rol

Een goede samenwerking en communicatie zijn de bouwstenen voor een succesvolle webcare. Om de samenwerking te optimaliseren en miscommunicatie te voorkomen, werken alle medewerkers in een gezamenlijk online document. Op deze manier blijft de gehele werkwijze actueel en voor iedereen toegankelijk. Woeler neemt een adviserende rol aan betreffende de inhoudelijke invulling van de webcare content. Doordat Woeler bij meer dan 100 klanten de webcare uit handen neemt, weten wij als geen ander hoe er op verschillende vragen en opmerkingen gereageerd kan worden. In samenspraak met Duinrell worden er passende teksten in de juiste tone of voice gecreëerd. Wanneer er zeer specifieke vragen worden gesteld, wordt dit te allen tijde teruggekoppeld naar Duinrell voordat ons webcare-team erop reageert.

Benieuwd wie alle successen voor onze klanten realiseren? Maak kennis met onze Social Media Marketeers!  

Wat wij voor Duinrell hebben gedaan

  • Community Building

  • Webcare