200+ offerte-aanvragen binnen 8 weken

In 8 weken tijd

  • +12.279
    Nieuwe fans

  • +4.698.929
    Aantal keer gezien

  • +36.300
    Vind-ik-leuks

  • +9.653
    Reacties

  • +28.158
    Aantal keer gedeeld

  • +93.374
    Aantal klikken op één van de berichten


  • Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?
    Gratis Quickscan

Ron Hamers

CEO MijnVeranda

"200 offerte aanvragen én meer dan 12.000 nieuwe fans na de eerste campagne! Door de dienst van Woeler hebben we een eigen Facebook community vol geïnteresseerde potentiële klanten die goed converteren."

MijnVeranda

Een groei van de fanbase met 900% met de eerste campagne, daar zijn we trots op! Maar het record aantal offerte-aanvragen die de eerste social media campagne opleverde, daar worden we nog enthousiaster van! Voor onze klant MijnVeranda realiseerde we binnen 8 weken een groei van 12.000 nieuwe fans én meer dan 200 offerte-aanvragen vanuit hun eigen Facebookcommunity!

Leadgeneratie met social media

Dat social media de ideale tool is voor het vergroten van het bereik en naamsbekendheid voor B2C ondernemers maakt de Woelerdienst wel duidelijk. Dat een Facebook community zich ook uitstekend leent voor lead generatie bewijst MijnVeranda. Na de eerste, zeer geslaagde social media campagne stroomden de offerte aanvragen binnen. Stuk voor stuk geïnteresseerde consumenten die via de Facebookpagina van MijnVeranda door de afwisselende content geactiveerd werden en direct overgingen tot actie: het aanvragen van een offerte.

200 offertes in korte tijd, het klinkt onwerkelijk maar dat is het zeker niet! Het opbouwen van een grote online community en de nieuwe fans op het juiste moment met de juiste berichten te activeren - dat is de kern van social succes. Zo sturen we de nieuwe fans met afwisselende Facebookberichten structureel door naar de website van MijnVeranda. Hier krijgen zij direct de kans om te converteren - een offerte of contact aan te vragen.

Koopsignalen uit de Facebook community

Het alsmaar creëren van afwisselende content was een tijdrovende bezigheid voor MijnVeranda. Daarnaast levert een community met meer dan 14.000 fans ook een hoop vragen en - belangrijker - koopsignalen op. Daarom schrijft de Social Media Marketeer van Woeler niet alleen dagelijks Facebookcontent, de Facebookpagina wordt ook actief gemonitord. Zo is MijnVeranda ervan verzekerd dat ieder koopsignaal wordt opgepakt en iedere vraag wordt beantwoord.

MijnVeranda

Wat wij voor MijnVeranda hebben gedaan

  • Social media strategie

  • Community Building

  • Contentpakket (los € 395,-)

  • Webcare

  • Social Campaign