Tuincentrum Het Oosten | Woeler

Topdrukte bij de kerstshow dankzij Facebook ads

  • 2 weken
    Looptijd

  • 1.329
    Websiteklikken

  • 49.163
    Aantal keer gezien


  • Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?
    Gratis Quickscan

Tuincentrum Het Oosten

Het najaar is voor tuincentra dé periode voor kerstshows. Doordat steeds meer tuincentra een kerstshow hebben, is het belangrijk om deze goed onder de aandacht te brengen bij het publiek. Voor Tuincentrum Het Oosten hebben wij de kerstshow daarom gepromoot met Facebook advertenties.

Kerstshow

Tuincentrum Het Oosten heeft ieder jaar een enorme kerstshow. Dit jaar is deze kerstshow verrijkt met bewegende beelden en een echte Frozen hoek. Om de show voor de doelgroep zo aantrekkelijk mogelijk te maken hebben wij een advertentie ingezet waarin deze Frozen hoek heel sterk naar voren kwam. De doelstelling voor Tuincentrum Het Oosten was duidelijk: zoveel mogelijk bezoekers verwelkomen in de kerstshow. De campagne hebben we gefocust op websiteclicks, zodat men na het klikken op de advertentie meer informatie zou zien over het tuincentrum en een impressie zou krijgen van de kerstshow.

Doelgroep

Uit eerdere campagnes voor Tuincentrum Het Oosten bleek dat vooral vrouwen goed reageerden, vandaar dat we deze advertentie op vrouwen richtte. Hierdoor konden wij zoveel mogelijk websiteclicks tegen zo laag mogelijke kosten genereren. Voor een evenement als een kerstshow is het belangrijk om de campagne te richten op personen die niet al te ver van het tuincentrum af wonen. De advertentiecampagne voor Tuincentrum Het Oosten richtte wij dan ook op vrouwen die binnen een straal van 40 km van Aalsmeer woonachtig zijn.  

Topdrukte 

De advertentiecampagne sloeg mede dankzij de mooie foto’s van het tuincentrum zeer goed aan. In november hebben 1.329 personen uit de doelgroep de webpagina omtrent de kerstshow bezocht. De kosten per click bedroegen slechts € 0,08. Naast dit grote aantal clicks, zijn er in november maar liefst 22.568 personen bereikt. De succesvolle advertentie heeft ervoor gezorgd dat de kerstshow dit jaar druk bezocht wordt. Wegens dit grote succes hebben we de advertentie ook in december laten doorlopen. Voor december hebben we de advertentie gericht op personen die op maximaal 50 km afstand van het tuincentrum wonen. Zo bereiken we ook net weer wat meer en andere personen dan met de advertentie in november.

Wilt u uw producten of diensten ook laten opvallen op Facebook? Bekijk dan onze social media strategy dienst.

Benieuwd wie alle successen voor onze klanten realiseren? Maak kennis met onze Social Media Marketeers!  

Wat wij voor Tuincentrum Het Oosten hebben gedaan

  • Social media strategie

  • Social Media Advertising

  • Contentpakket Facebook